vineri, 21 august 2009

Faci Bani Online Pentru Incepatori

Faci bani pentru incepatori

Ai auzit ca poti sa faci biliarde de euro pe internet. Probabil, ca si mine, ai cheltuit ceva bani numai ca sa atingi obiectivul acesta"faci bani online".


Ca si mine, probabil nu ai facut cine stie ce bani bani , poate nici macar nu ai spart gheata.Cand am inceput, totul era minunat , Site-urile unul dupa altul imi promiteau, daca achizitionez programele lor si urmez pasii cu sfintenie, voi castiga bani , ce mai vor curge garla. Normal ca am picat de frăieruş si am achizitionat programe de facut bani , pentru cateva zeci de dolari, nu-mi mai aduc aminte exact. În curand am invatat putin html ca sa ridic un site care arata de doi bani. Dupa ceva timp am realizat ca pot sa cheltuiesc si mai multi bani ca sa cumpar template-uri care artau ceva mai bine , adica de 3 bani. Am uitat cat a costat primul meu template dar de atunci am cumparat mai multe template-uri de 3 bani care aratau ceva mai bine. Siteul meu a devenit mai aspectuos invers proportional cu numarul de bani din portofelul meu.

Asa … cu template-urile instalate m-am facut confortabil si am asteptat sa curga banii garla. Planul meu de a castiga bani, preferat a fost sa ridic pe site produse afiliate si anunturi Adsense. Produsele afiliate explicau viitorilor marketeri , doritori de bani pe net rapizi , cum pot sa vanda si ei la randul lor programe afiliate si cum sa faca bani online repede. Produsele afiliate erau furnizate de persoana de la care am cumparat primul template de doi bani. Ma asigurat ca pot sa revand produsul său, si sa castig foarte bine , sa fac “pradaciune”. Si eu la randul meu mi-am asigurat vizitatorii ca pot sa faca prapad in industria online prin vanzarea acestor produse daca vor cumpara produsul meu (cartea online). Acest sistem se numeste marketing afiliat – o metoda sigura de facut bani online fara prea multa munca. Castigul pentru fiecare produs vandut era de 50 sau 60 %, nu imi aduc aminte. Este nerelevant deoarece nu am reusit sa vand nici o singura carte de marketing.

Nici cu Adsense nu am facut nici un banut. Se pare ca poti sa ridici o pagina web (un site) care arata de doi bani , pe care sa vinzi produse afiliate si sa postezi reclame Adsens fara sa fac bani. Principala problema era ca nimeni nu se deranja sa caute site-ul meu intre milioanele de site-uri de doi bani care vindeau programe de facut bani online repede.

Ce sa spun ? Ttrebuia sa fie usor. Hmm , mi-am spus ca nu sunt eu fraierul care sa se dea batut repede si ieftin. Am decis ca trebuie sa cheltuiesc si mai multi bani  ca sa fac bani, platind Google sa plaseze reclame pe web si sa redirectioneze toti cumparatorii de produse afiliate si toti click-uricii de Adsens, pe pagina mea web de doi bani. Procesul asta se numeste publicitate Adwords si din cate stiu Google face biliarde de dolari din aceasta masinuta de publicitate, de la baieti care vor sa se imbogateasca repede pin vanzare de produse afiliate. E posibil sa fi cheltuit peste 1000 de RON, dar a dat rezultate !


Din senin a inceput sa-mi creasca traficul. Uite ca mia mea de lei mi-a adus cateva sute de vizitatori care m-au costat cativa dolari de caciula.

Problema era ca vizitatorii adusi de Google Adword nu pricepeau conceptul de a da click pe reclamele mele Adsens ca sa fiu si eu platit la randul meu. Nenorocitii , intrau, priveau si ieseau.Din fericire doi dintre ei au dat click si Google m-a recompensat cu 1 leu (33 centi Americani) pentru deranj.


Ce sa mai spun? A fost grozav, mi-am amortizat din investitia in sistemul asta de facut bani online. Acum mai aveam de recuperate 999 lei , asta m-a facut sa ma simt foarte bine.Alti fraieri ar fi renuntat demult, dar eu nu . A devenit o provocare si eram determinat sa dovedesc ca pot sa devin cel mai mare fraier , tatal lor. La momentul respectiv am crezut ca nu am cheltuit suficienti bani ca sa devin bogat foarte repede.

Trebuia sa fac o schimbare .

Sa schimbam putin subiectul

Asta este partea din scrisoarea de vanzare in care va comunic despre tema pe care o abordeaza site-ul.Stiti deja rutina daca ati mai navigat pe site-uri de doi bani.

Este partea in care va spun ca acest site este unul de revizuire si de fapt eu sunt o persoana foarte de treaba si am sa va spun ce site-uri sa evitati si cum fac asta din toata inima iar la final tot din toata inima am sa mentionez ca am gasit cateva programe care cu adevarat, cu cea mai mare sinceritate , sa ma bata dumnezeu daca nu e asa, chiar functioneaza. Aceste site-uri care functioneaza cu adevarat , au un link pe care puteti sa-l accesati si prin coincidenta au un cod de afiliere atasat care prin coincidenta este codul meu de afliliat si cu ajutorul caruia pot sa ma imbogatesc cu ajutorul vostru. Asta este planul. Nu am gasit ceva interesant despre care sa va povestesc momentan … dar cand voi gasi aveti grija pentru ca am sa va las si fara ultimul banut.


Ati fost avertizati.

Intre timp m-am gandit sa va povestesc despre toate nimicurile de pe internet care va promit ca o sa va imbogatiti peste noapte sau poate mai repede.


De ce vreau sa fac asta ? Pentru ca sunt un ofticos si vreau sa ma razbun pe nenorocitii care mi-au luat banii. Daca reusesc sa ruinez viata macar unuia dintre ei voi considera ca toti banii pe care i-am pierdul au meritat. Puteti sa castigati si informatii pretioase in timp ce cititi articolul. Nu sunt informatii care sa va imbogateasca peste noapte (le-as pastra pentru mine daca ar fi in posesia mea)dar poate sunt cateva sfaturi care sa va ajute sa economisiti bani. Alt motiv ar fi faptul ca am un plan prin care cu ajutorul vostru , sigur nu ne va imbogati, dar ii va enerva la culme pe alti Guru ai internetului. Planul asta face toti banii. Mai multe despre asta pe mai tarziu, daca nu ramaneti fara aburi.


Sa ne intoarcem la subiect


Inainte sa ma abat de la subiect va povesteam cum am cheltuit bani ca sa ma imbogatesc repede.

Primul pas a constat in cresterea traficului pe pagina mea web fara sa mai platesc Google.Am citit un articol online in care se spunea ca baietii de la Google au buzunarele foarte , foarte pline de dolari. M-am gandit sa nu le mai ingreunez viata si nu am vrut sa mai adaug la greutatea lor de a-si angaja alti oameni care sa le numere muntii de bani. Ticalosii! Castiga bani si nu se mai satura. Da sunt si invidious pe langa faptul de a fi rautacios  si vreau bani  cat mai multi bani daca se paote de la ei.


Cum sa aduci mai multi vizitatori pe un site web , fara sa cheltuiesti tone de bani?Sunt mai multe metode pe care am sa le prezint pe scurt dar orice ati face sa nu le folositi!Probabil ati auzit sau ati folosit site-uri generator de trafic . Aceste site-uri sunt setate sa genereze publicitate pentru site-urile membre inregistrate . Un membership pentru aceste site-uri este gratuit. De ce insist sa nu folositi astfel de site-uri ? Simplu … nu functioneaza. Sigur ca site-ul tau va fi aratat la sute de persoane, problema consta in faptul ca sutele de peroane care ar trebui sa vada link-ul de la site-ul vostru sunt membri la randul lor si nu sunt interesati de site-ul tau cum nici tu nu esti interest de site-ul lor. Ar fi minunat daca toata lumea ar da click pe link-ul de referral si ar cumpara ceva sau macar sa dea un click pe o reclama Adsense. Din pacate nu se da click, concluzia: aceste site-uri care se lauda ca genereaza trafic nu folosesc la nimic. Un alt motiv pentru a nu folosit astfel de site-uri se datoreaza faptului ca Google nu agreeaza modul acesta de promovare si daca sunteti prinsi riscati sa fiti banati pe viata. Si vei fi prins in cele din urma deoarece se pare ca pot sa-i plateasca pe cei mai talentati programatori de pe piata. Aparent miliardele de dolarii iti ofera un astfel de avantaj.


O metoda de a creste traficul pe site este de a scrie articole si de a le posta pe siteuri care le publica.Ce ai de castigat in urma postarii pe astfel de site-uri? Simplu, poti sa adaugi un link la site la sfarsitul articolului. Asta face ca cei care citesc articolul si sunt interesati de topicul site-ului tau, sa dea clik pe link-ul respectiv. Un alt motiv ar fi faptul ca articolul poate fi descarcat si folosit pe alte site-uri , in consecinta vei obtine traffic plus un link care se intoarce la pagina ta web. Cu cat e mai mare numarul de persoane care folosesc articolul pe pagina web proprie cu atat creste numarul de link-uri care se intorc la pagina voastra. Pentru cei care nu sunt obisnuiti cu terminologia, aceste link-uri se numesc backlinks. Numarul de backlinks este asociat cu rank-ul paginii web( page rank) din Google. Cu cat o pagina web are mai multe backlinks cu atat rankul in Google creste. Cu cat este mai mare rankul paginii web cu atat mai sus apare in motoarele de cautare. Iar daca reusesti sa apari pe prima pagina din Google pentru cuvantul tau cheie atunci ai sa fii cu zambetul pana la urechi in timp ce mergi spre banca. Asa faci bani online optimizand paginile cu Seo si adaugand cat mai multe backlink-uri la paginile tale.


Sa recapitulam putin ideile de mai sus. Ce sunt acelea cuvinte cheie ? Rangul paginii ? Motoare de cautare? Backlinks? Am spus mai sus cum se cheltuiesc bani ca sa faci bani repede , fara nici un rezultat. Pe astfel de lucruri am cheltuit bani ca sa obtin rezultate cu SEO mai bine spus “Search Engine Optimization”(optimizare pentru motoarele de cautare). Asta este ziua voastra norocoasa deoarece am sa va ofer acces la cunostintele mele noi si foarte scumpe, fara sa ridic pretentii si fara sa fac bani. Momentan am sa pun punct aici acestui articol.


Te astept la urmatorul articol In care voi discuta despre SEO.

3 comentarii:

  1. Bine gandesti ! Am ras sa mor ! Da ! Inteleg ! Insa stii ce nu inteleg ? De ce a trebuit sa ajungi acolo ? Si tot eu dau raspuns ! Pentru ca nemernicii, profita de persoane care nu prea stiu ce si cum despre Internet ! Corect ! Macar esti un caz inteligent ! Lasa-i dracu ! Tot intr-o groapa ajung si nemernicii, insa vin cu bani, platesc pe altii si stau pe umerii lor ! Adica nu-i atinge smoala ! Ca dracu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, şi eu am râs la articolul ăsta! Însă vreau să fac o observaţie: Dacă toată lumea e egoistă şi nu vrea decât să câştige (vizitatorii vor să câştige informaţie de înaltă calitate gratis fără să dea vorba mai departe, bloggerii să câştige scriind câte 3 articole în fiecare zi demne de ţaţa Floarea de la colţ, că altfel nu sunt în tendinţe), unde mai este logica, etica? Într-adevăr, lumea va da click pe reclamele tale, dar, de câte ori nu ne-am pierdut noi ziua în clickuri din ce în ce mai irelevante? Mie mi se pare că internetului îi lipseşte o ierarhie în care lumea să aprecieze adevăratele valori. Hai că mut la mine pe blog discuţia că ia prea mult: http://ciocanelvalentin.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Interesant si nu e de ris sint multi care au patit-o.
    Si totusi exista afaceri mici care aduc profit.
    EX.http://articol-bani-cum-sa-faci-bani.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere