luni, 5 octombrie 2009

SEO Elite


Sa optimizezi un website manual pentru motoarele de cautare (SEO) este un proces lung si anevoios. Dupa ce am optimizat primul meu website manual, am invatat repede ca exista alte modalitati prin care poti sa faci optimizarea pentru motoarele de cautare mult mai usor. Secretul de a face bani pe web este sa ai website-uri optimizate pentru motoarele de cautare (si cand spun asta ma refer la Google) pentru a primi trafic gratuit de la Google. Deasemenea trebuie sa ai multe website-uri. Nu va amagiti cu gandul, cand vedeti toate printscrin-urile care arata oameni care castiga 600 de dolari lunar numai din adsens. Majoritatea site-urilor sunt norocoase daca reusesc sa scoata un dolar sau doi la saptamana. Daca cineva face 600 de dolari, atunci cel mai probabil au 600 de website-uri care fac suma aceasta intr-o luna.

Asta inseamna ca pentru a face bani online trebuie sa ai multe website-uri(Bloguri) si toate aceste website-uri trebuie sa fie optimizate corespunzator pentru Google. Odata optimizate aceste site-uri, trebuie sa culegem foarte multe backlink-uri (link-uri de legatura) pentru site-ul nostru de la website-uri cu rang mare si compatibile cu topicul nostru. Cum gasesti aceste website-uri? Formati o lista cu cei care au conexiuni spre primele website-uri din cautarea Google si incercati sa obtineti aceleasi conexiuni si pentru voi.

Asta inseamna un volum foarte mare de munca pentru un singur website , dar pentru o suta de site-uri. Slava Celui de Sus ca exista mai multe softuri care usureaza acest process de optimizare.

Am incercat cateva si am observant ca toate fac cam acelasi lucru cu diferente mai mici intre ele.
Practice aceste softuri realizeaza toate liste in locul vostru.

Ce website are conexiune la al vostru
Numarul de site-uri care au conexiune la website-ul personal
Rangul paginii web care are conexiune spre voi
Numele paginii web care are conexiune spre voi
Textul de ancorare folosit in link-ul de conexiune spre voi
Numarul si tipul de conexiuni spre paginile care au link spre pagina voastra
Numarul de link-uri outbond al site-urilor care au conexiune la pagina voastra
Numarul total de link-uri de pe pagina care are conexiune la pagina voastra
Daca pagina care are conexiune la pagina voastra ete considerate sau nu de Google ca fiind o pagina cu autoritate. Puteti sa obtineti informatiile acestea si despre website-ul unui competitor(foarte important daca vrei sa depasesti concurenta).
Softul poate deasemenea sa seteze automat pagini de link-uri si o campanie de mail-uri la cerere.

Aceste programe se ocupa de procesul lung si plictisitor de optimizare intr-o fractiune din timpul necesar initial ceea ce permite sa va ridicati website-ul (masina de facut bani) si sa-l optimizati foarte repede. Deoarece sunt niste programe si nu sisteme de a va imbogati repede sunteti in siguranta cand vine vorba de produsul primit si platit. Cautati pe google “SEO Programs” (programe de optimizare SEO) si veti obtine o lista foarte lunga cu astfel de produse. In urma cautarii eu am achizitionat SEO Elite pentru simplul motiv de a fi in capul listei de cautare Google pentru aceste cuvinte cheie. Am considerat ca orice program care pretinde ca poate sa-mi optimizeze website-ul si sa optin pozitia 1 in Google pentru un cuvant cheie, ar trebui sa fie capabil sa obtina pozitia 1 in Google si pentru website-ul lui.

Programul ii apartine lui Brad Callen, desi nu este un program scump, spre deosebire de alte programe s-a dovedit a fi o alegere foarte buna. Softul a fost upgradat gratuit de mai multe ori, remediate bugurile si componentele noi si merge foarte bine. Cat de bine? Am reusit sa indexez blogul in mai putin de 2 saptamani si sa obtin un rank 1 pentru termenul “faci bani pentru incepatori”. Asta este incredibil de repede daca luam in considerare faptul ca blogul nu exista in urma cu doua saptamani. Asta chiar nu este rau si ca sa pun capac am castigat incredibila suma de 41 de centi pana acuma - nu e de ras, daca aveam 1000 de website-uri cu acest castig asi castiga niste bani seriosi. Am folosit SEO Elite pentru toate site-urile mele si fiecare site are clasare pentru un anumit cuvant cheie in Google si imi adduce trafic.

Deoarece acest soft a functionat asa de bine nu m-am deranjat sa mai incerc si alte programe dar daca aveti vreo parere despre produsele concurentei va rog sa lasati comentari pentru noi toti.

Puteti sa verificati SEO Elite aicea.

Nu este un program pentru pesimisti.

Daca sunteti curiosi cat de eficient este acest soft verificati blogul meu :
http://facibanipentruincepatori.blogspot.com/ - primul post a fost pe 21 August 2009 si astazi este 5 Octombrie 2009. A fost indexat in Google pe 1 Septembrie 2009 si avea rank 5 imediat.

Scrieti “site:http://facibanipentruincepatori.blogspot.com/” in Google pentru a vedea indexarea.
Si “faci bani pentru incepatori” pentru a vedea rank-ul 1 pe care il are acuma aceasta masina de facut bani.

Softul SEO Elite are si tutorial video care ofera un un munte de informatii si trucuri folositoare pentru a obtine repede un rank mare in Google. Acest program functioneaza dupa cum am dovedit si pe acest blog, este cea mai rapida cale prin care am reusit sa obtin trafic de la Google de cand am inceput online.(Trebuie sa luati in considerare faptul ca ma aflu in cea mai competitive nisa de pe internet- “Faci Bani”- si am urcat in Goole foarte repede … imaginative cat de usor ar fi sa cuceriti o nisa de piata mai mica).

Daca luati catusi de putin in serios acest fel de cariera (“Sa Faci Bani Online”) atunci economisiti timpul si cumparati SEO Elite, programul de facut bani care isi merita si ultimul ban.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu