duminică, 4 octombrie 2009

Optimizare Pentru Motoarele de Cautare – Lectia 4

Optimizarea planificata in afara paginii web - SEO Elite

Nu stiu cum va simtiti voi , dar eu ma simt foarte entuziasmat cand vad pentru prima data website –ul meu pe prima pozitie in Google. Schimbarile majore in ranking se realizeaza numai prin asa numita “optimizare in afara paginii“.

Intr-un articol precedent am vorbit despre doua feluri de optimizare pentru motoarele de cautare:

Optimizarea pe pagina
Optimizarea in afara paginii

Am discutat despre optimizarea pe pagina si putem sa trecem mai departe la optimizarea in afara paginii web cea care face cu adevarat diferenta cand vine vorba de clasarea in motoarele de cautare.

Important ! Optimizarea in afara paginii web pentru masina de bani, facuta cum trebuie face diferenta intre o clasare pe locul 900 sau locul 1 in Google.

Ce este optimizarea in afara paginii web? Optimizarea in afara paginii web este constituita din toti factorii de clasificare si optimizare in afara paginii cum ar fi:

Ce website are legaturi cu site-ul vostru.
Numarul de pagini web care au link-uri spre pagina voastra web.
Rank-ul paginii web care are link spre site-ul vostru.
Numele site-ului care face legatura cu pagina voastra.
Textul de legatura care face referire la website –ul vostru.
Numarul si tipul de conexiuni spre site-ul care face legatura cu site-ul vostru.
Daca site-urile care au legaturi spre site-ul vostru sunt considerate sau nu o autoritate in Google.
Plus alte cateva detalii la care vom ajunge mai tarziu.
Pentru a putea optimiza website-ul nostru(masina de facut bani) pentru cuvintele cheie “cum sa slabesti repede”, trebuie sa analizam strategia de conexiuni pentru primele 10 site-uri care folosesc cuvintele nostre cheie.

Scopul nostru este sa imitam exact ce fac ele, si chiar mai bine decat ele. Vrem ca Google sa obtina exact ce isi doreste, realizand o strategie de conexiuni asemanatoare cu cea a primelor 10 website-uri care apar pentru cuvintele noastre cheie, dar asa cum am mentionat o idée mai buna decat strategia lor. Cuvantul cheie folosit in acest caz va fi unul mai folosit “pastille dietetice” astfel incat sa pot demonstra cat de mult face diferenta optimizarea in afara paginii web si pentru a demonstra ce rank puteti sa obtineti daca faceti totul ca la carte.
Mai intai, trebuie sa deschidem un document excel in care sa introduceti urmatoarele coloane:

Link-uri de la alte pagini web
Cuvinte cheie folosite
Rank-ul paginii
Cat de cunoscuta este pagina
Numele paginii
Numarul de link-uri de pe pagina

Dupa ce am facut asta vom deschide o fereastra Google si vom introduce cuvintele pastile dietetic in casuta de cautare Google. Vom vizita primele 10 pagini care apar in urma cautarii pentru aceste cuvinte cheie si vom culege informatiile pe care le-am scris in documentul excel. Ar trebui sa creati cate o pagina excel pentru fiecare din cele 10 website-uri.

Nota: site-urile de conexiune sunt cele care au link-uri catre www .cum slabesti.ro(ex). Pentru a putea afla cate site-uri au link-uri catre www . cumslabesti.ro puteti sa faceti cateva lucruri.
Cel mai simplu lucru pe care puteti sa-l faceti este sa cautati link-urile in Google folosind urmatoarea comanda: link:www .cumslabesti.ro

Odata introdusa aceasta comanda in Google , lista de afisare va prezenta un numar de website-uri care au conexiuni spre www . cumslabesti.ro

In ultimile luni Google a inceput sa afiseze din ce in ce mai putine backlink-uri si ar fi mai indicat sa folositi comanda aceasta in Yahoo respectand forma urmatoare : link:http:// www. cumslabesti.ro pentru a obtine lista de website-uri care au conexiune catre aceasta pagina. Atentie! Pentru Yahoo trebuie sa introduceti in formulare si expresia “http:/ /”.

Textul de ancorare este textul folosit pentru descrierea link-ului catre pagina spre care sunteti directionati. De exemplu, textul de ancorare pentru urmatorul link va fi “pastille dietetic”.

Website despre pastille dietetic.

Rangul paginii (Page Rank) este rangul oferit de Google pentru pagina web care are conexiune spre www. cumslabesti.ro. Pentru a putea vedea rangul paginii, trebuie sa descarcati si sa instalati Google Toolbar gratuit de la http:// toolbar. google.com
Popularitatea unui link este data de numarul de pagini care fac trimitere la www. cumslabesti.ro. Popularitate unui link se poate afla si de pe linkpopularity.com.

Titlul paginii este titlul paginii care are conexiune spre www. cum slabesti.ro. Contine cuvinte cheie ca “slabesti repede”, “cum sa slabesti sanatos”? Daca da, ar trebui sa notati care sunt acele pagini. Doriti sa intrati in contact cu acele website-uri si sa obtineti un link de la ele catre website-ul vostru.

Nota! Obtinere unui link de la o pagina web care contine cuvintele voastre cheie in titlul paginii este foarte importanta, multe persoane neglijeaza acest aspect.

Numarul de link-uri outbound reprezinta numarul de link-uri aflate pe o pagina web. Cu cat sunt mai putine link-uri pe o pagina web care are conexiune spre pagina voastra cu atat link-urile sunt mai puternice.
Odata ce am acumulat toate informatiile, putem sa ne formam o idée despre strategia de conexiuni pe care o are o anumita pagina web.

Va trebui sa calculam procentajul de site-uri care folosesc cuvintele cheie “pastille dietetice”, “pastile” sau “pastile” in titlul paginii.

Va trebui sa calculam procentajul de site-uri care folosesc cuvintele cheie “pastille dietetice”, “pastile” sau “pastile” in textul de ancorare din link-ul spre www. cum sa slabesti.ro.

Va trebui sa obtinem acelasi procentaj pentru optimizarea paginii noastre. Asta va dura ceva timp, dar odata realizat acest pas…

Veti obtine copia fidela de strategie pe care puteti sa o oferiti motoarelor de cautare si sa obtineti pozitia 1 la cautare pentru un anumit cuvant cheie.

Odata finalizata strategia de conexiuni, vom contacta fiecare website inparte cu rugamintea de a adauga link-ul nostru la pagina lor in schimbul unui link pe pagina noastra.

Sfat: cu cat este mai personalizat este e-mail-ul, cu atat mai bine. Este indicat sa introduceti o lauda spre website-ul targetat sau o afirmatie cum ca va place la nebunie website-ul X si ca ati fost impresionati de stilul lor , bla bla, bla bla…

Acum daca aveti impresia ca optimizarea pentru masina de bani va rapeste multe zile, nu va inselati. Chiar functioneaza dar va rapeste mult timp.

Optimizare Pentru Motoarele de Cautare – Lectia1
Optimizare Pentru Motoarele de Cautare – Lectia 2
Optimizare Pentru Motoarele de Cautare – Lectia 3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu