luni, 21 septembrie 2009

Optimizare Pentru Motoare de Cautare - Lectia 2


Cum puteti sa urcati 350 de pozitii in Google prin modificarea unui element din pagina web personala. -SEO Elite

Bine, avem selectate cuvintele cheie, cele din ultimul articol: :”cum sa slabesti repede si usor”,”slabesti repede si sanatos”,”cum sa slabesti urgent”. Observati ca toate cuvintele cheie contin cuvantul “slabesti”. Asta ne va usura munca cand vom incepe sa facem optimizarile in afara paginii.

Sa incepem procesul de optimizare

Primul lucru pe care trebuie sa-l facem este sa alegem un titlu pentru pagina noastra web.

Adaugati titlul

Titlul paginii trebuie sa include cuvintele cheie principale. Cu cat este mai mic numarul de cuvinte din titlu cu atat mai multa greutate vor avea aceste cuvinte cheie in Google.

Nota : Cand spun Google ma refer la toate motoarele de cautare importante (Google, Yahoo si MSN). Am spus Google deoarece acesta este motorul de cautare la care trebuie sa va concentrati cand faceti optimizarea deoarece Google obtine cam 50% din toate cautarile pe net. Yahoo primeste cam 30 % si MSN aproximativ 20%.

Cand formulate titlul, nu ar trebui formulat sub forma de salut:
Bine ati venit pe web site –ul meu
<.title> Bine ati venit pe web site –ul meu!<./title> Acesta este codul html folosit pentru a crea titlul.

Nu trebuie sa arate nici asa, chiar daca contine toate cuvintele cheie:
cum sa slabesti repede si usor_ sanatos si urgent”
<.title> cum sa slabesti repede si usor_ sanatos si urgent<./title>
Desi acest titlu nu este ingrozitor si contine toate cuvintele cheie principale , ar trebui modificat pentru a reduce din cuvintele folosite.

Acesta ar fi un titlu perfect pentru pagina web personala:
Slabeste Repede Usor si Sanatos
<.title> Slabeste Repede Usor si Sanatos<./title> Codul html folosit pentru titlu.
Observati ca am scos o parte din cuvintele care se repetau si o parte din cuvintele de legatura. Combinati cuvintele de cate ori aveti ocazia pentru a reduce din numarul lor cand va ganditi la titlu.

Cand Google se uita la titlul paginii, va observa doar cuvintele cheie. Combinand cuvintele intre ele pentru a reduce numarul lor este o modalitate foarte buna de a creste puterea lor, efectul obtinut se observa la cautare.

Adaugati taguri <.h1> pentru header

Va trebui sa adaugam acest tag <.h1> pentru header si sa introducem cuvintele cheie intre cele doua tag –uri.Elementul <. h1 > trebuie sa fie cat mai sus posibil pe pagina web.

Cand Google citeste o pagina web, citeste textul din stanga sus spre dreapta jos a paginii. Deci este mai indicat sa asezati tagul <. h1 >in stanga paginii sau sus pe mijlocul painii web. Puteti sa va ganditi la un tag header <.h1> titlu continut care sa fie pe pagina.

De exemplu ,tagul <. h1 > titlu pentru aceasta lectie poate sa fie ceva de genul :
“Cum poate o modificare pe pagina optimizata sa creasca pozitia in Google cu 350 de locuri!”
… si codul html <. h1 >” Cum poate o modificare pe pagina optimizata sa creasca pozitia in Google cu 350 de locuri!”< ./h1 >

Bine inteles ca ar trebui sa schim titlul lectiei astfel incat sa contina cuvintele cheie principale daca as incerca sa optimizez pagina pentru Google. Deasemenea , ar fi ideal daca ati include doar cuvintele cheie in tagul h1 pentru titluri. <. h1 >Cum sa slabesti < ./h1 > ar fi un titlu perfect.

Adaugati taguri subtitle <. h2 >.
In continuare va trebui sa creem un tag subtitle< ./h2><. h2>. Ar trebui sa plasati al doilea cuvant cheie ca importanta in acest subtitlu. Pozitionarea pentru subtitlu este indicat sa apara in jumatatea superioara a paginii web.
Un tag subtitlu <. /h2>< .h2> pentru website-ul nostru are o forma de genul :
< ./h2 ><. h2 >slabesti usor< ./h2 >< .h2>

Dup ace am terminat de creat tagurile titlul si subtitlul, trebuie sa ne ocupam de continutul website –ului. Cand scriem continutul , incercati sa inserati uniform cuvintele cheie principale in textul articolelor. Incercati sa nu exagerati cu aceasta metoda.
Incercati sa oferiti o insertie cat mai naturala pentru aceste cuvinte cheie si incercati sa introduceti cate un cuvant cheie dupa fiecare 4-5 paragrafe in functie de marimea paginii web.

SFATURI! Mentionati cuvintele cheie principale chiar in partea stanga sus si partea dreapta jos a paginii web.

Un truc pe care imi place sa-l folosesc este sa introduc in formula de copyright cuvintele cheie care au sa apara si in partea de jos a paginii web.
Iata un exemplu de formula pentru copyright care contine cuvinte cheie inserate:
©copyright www. domen.ro cum sa slabesti

Boldirea italizarea si sublinierea …

Odata ce am terminat cu scrierea continutului, ar trebui sa mai revizuim inca o data textul si sa evidentiem anumite cuvinte prin boldire , italizare sau prin subliniere, maxim o data. Daca se exagereaza cu boldirea , italizarea si sublinierea, efectele pot fi mai mult negative decat pozitive. Nu este o procedura vitala care trebuie facuta neaparat, dar este indicat sa fie efectuata pentru cateva cuvinte cheie.

Includeti taguri < .alt> pentru imagini …

Dati click pe imaginea de inceput de pe pagina web ( ma refer la imaginea header de pe wesite) si introduceti un tag alt folosind texul “cum slabesti header”, asta in cazul in care folositi acest tag. Mai dati click pe alte doua poze din website –ul vostru si introduceti si celelalte cuvinte chie in tagul alt al acestor poze plus un alt cuvant de genul photo, poza.
De exemplu putem sa folosim “slabesti usor_poza” si “slabesti sigur_imagine”. Asta face ca Google sa nu citeasca tagurile alt drept spam.

De exemplu daca avem o poza pe pagina noastra web cu denumirea : imagine1.ipg
Codul pe care il vom folosi pentru a insera poza va arata ceva de genul :

< .src =”http:13.blogspot/imagine1.jpg” border=”0” height =”80” width=”250”>

Daca am adauga un tag imagine alt numit “Slabesti usor imagine” ar trebui sa procedam astfel :

<.src=”http:13.blogspot/imagine1.jpg” alt=”cum sa slabesti imagine” border=”0” height =”80” width=”250”>

Fortati Google sa citeasca prima data cuvantul cheie!

Tineti minte, am spus ca Google citeste pagina web din stanga sus spre dreapta jos, de obicei asta e procedura. In majoritatea cazurilor website –urile au in partea stanga o coloana in care se afla casuta de meniu cu toate link –urile de navigare.
Google va citi prima data coloana stanga unde se afla si meniul cu link-urile de navigare dupa care va citi continutul paginii.

Exista o modalitate prin care puteti sa evitati situatia aceasta care va asigura ca Google va citi continutul website –ului inainte sa citeasca casuta cu link –urile de navigare.
Puteti sa creati o caseta goala desupra meniului de navigare care sa contina eventual un titlu, asta face ca Google sa vada spatiu gol sau sa citeasca cateva cuvinte si sa sara la continutul paginii web. Dupa ce va citi o parte din continut va ajunge si la meniu.
Asta este tot ce trebuie sa faci!

Sa recapitulam , vreau sa evidentiez faptul ca desi optimizarea pentru pagina web este esentiala pentru o clasare buna , nu este metoda prin care se fac imbunatatirile cele mai dramatice pentru o pozitionare cat mai buna in motoarele de cautare

Important! Repet optimizarea pe pagina , adica ce am discutat in acest articol, face schimbari minore in clasificare si nu se pot face salturi foarte mari in Google.
Multi cred ca mutand cuvintele cheie pe pagina sau folosindule intr-o anumita densitate mutarile in motoarele de cautare devin dramatice. Asta este una din conceptiile gresite pe care multi le au despre SEO.

Treburile nu stau chiar asa. Optimizarea in afara paginii este cea care adduce clasare foarte buna in motoarele de cautare. In articolele urmatoare voi vorbi despre optimizarea in afara paginii si voi explica cateva tehnici prin care se poate face aceasta optimizare.

Fiti pregatiti pentru lectia urmatoare. O sa va placa la nebunie deoarece voi discuta despre indexare :
Secretul pentru a fi indexat in Google in mai putin de 24 de ore!”

Pana atunci bafta!

Miez

Optimizare Pentru Motoare de Cautare - Lectia1
Optimizare Pentru Motoare de Cautare - Lectia3
Optimizare Pentru Motoare de Cautare - Lectia4



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu